- Общи условия

5 / 5 (3 гласа)

I. Общи условия за ПОЛЗВАНЕ НА ОНЛАЙН МАГАЗИН

www.nancy.bg е собственост на "ТРИСТАН БЪЛГАРИЯ" ЕООД, ЕИК 205111259. Всеки потребител е длъжен да се запознае с общите условия на сайта преди да предприеме "Поръчка", "Връщане на стока" или каквото и да е действие. Моля, преди да предприемете поръчка прочетете общите условия с който се съгласявате поръчвайки артикул от нас!

1. www.nancy.bg е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на публикуваните в него стоки.

2. Търговецът има право да променя цените на предлаганите стоки в сайта без предварително известие, по всяко време, без предварително уведомяване

3.Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката и потвърждението на избраната стока.

4.При подаден неверен или грешен адрес, лице за контакти или телефон в заявката от страна на Клиента, Търговецът не се счита за задължен за каквото и да е обвързване и изпълнение на поръчката.

5.Поръчката се счита за приета чак след като Търговецът получи потвърждение от клиента на заявлението за покупка на посочения телефон или електронен адрес. Без протвърждение поръчката не се изпълнява!

6. Търговецът се задължава след получаване и потвърждение на заявлението от Клиента, да достави на Клиента поръчаната стока.

7. Търговецът не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни или непълни данни в направена поръчка на адрес "www.nancy.bg”

8.Възможно е леко разминаване в цветовата гама на продуктите показани на снимките и реалните причинено от силните светлини и светкавици при заснемане, за което Търговецът не носи отговорност.

9.Всички обявени цени са в български левове.

10.nancy.bg продава стоките на няколко фирми, като ги сборува в общ каталог.

II. Права и задължения на страните

Търговецът се задължава:

1. да потвърди наличността на поръчаните артикули или да откаже поръчката в срок от 24 часа.

2. да достави в срок от 24 до 48 часа артикули, които "КЛИЕНТА" е поръчал и са в наличност.

3. Търговецът гарантира,че продуктите,предлагани в сайта www.nancy.bg са фабрично нови.

Клиентът се задължава:

1. да посочи двете си имена, валиден телефонен номер, офис на ЕКОНТ-ЕКСПРЕС или друг адрес за доставка.

2. да плати цената на стоката и да я получи според указаните условия.

При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес Търговецът се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.

III.Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:

1. Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.

2. Цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.

3. Връщането се допуска при следните условия:

• стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка без следи от употреба (ако има такава).

• клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на Търговецът адрес.

• продукта трябва да бъде върнат до 14 дневен срок след получаването му.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА

Възстановяване на сума и връщане на закупена стока може да бъде извършено до 30 календарни дни от датата на поръчката!

Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост!

Възстановяването на сумата става само по банков път с ( IBAN ) на клиента в рамките на 3 работни дни от датата на получаване на пратката.

Изпратени пратки за плащане с наложен платеж няма да бъдат приемани.

Изпратени пратки с „Български пощи” ЕАД няма да бъдат приемани.

Търговецът си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.

IV. Лични данни

1. Търговецът полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за покупка,като това задължение отпада, ако Клиентът е предоставил неверни данни.

2. При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Търговецът може да използва личните данни на Клиента единствено и само при деклариране на съгласие от страна на Клиента.

V. Гаранционни условия:

1. Търговецът дава на своите клиенти с всяка закупена стока гаранцията, предвидена според българското законодателство и в частност Закона за защита на потребителя.

Гаранцията отпада в случай на:

1. Повреди, причинени от лошо съхранение или неправилна експлоатация от страна на клиента.

2. Опит за ремонт от страна на клиента.

ПРИЯТНО ПАЗАРУВАНЕ ОТ ЕКИП